Згідно з річним планом та планом внутрішньосадового контролю,

з  23.01.23 по 27.01.23  року було проведене тематичне вивчення

ефективності методів та прийомів у роботі з дітьми  6-го року життя з патріотичного виховання, групи №4,9,10.

До складу комісії увійшли:

завідувач Прасол Т.І., вихователь-методист Валовенко Н.М,

   Вивчення охоплювало питання:

  1. Створення умов для змістовної діяльності дитини:
  • наявність посібників, книжок, ляльок або театральних персонажів, плакатів, книжкових ілюстрацій, збірок, добірок музичних творів;
  • обладнання для самостійної діяльності дітей.
  1. Стиль взаємин між дорослими та дітьми, з дітьми:
  • оцінка характеру взаємодії вихователя з дітьми;
  • оцінка емоційного самопочуття дитини в сім’ї;
  • оцінка соціальних та емоційних проблем дитини.
  1. Аналіз методів та прийомів, які використовує вихователь з метою національно-патріотичного виховання на заняттях та в повсякденні.
  2. Оцінка ролі вихователя як організатора спільної діяльності дітей, прийоми керівництва.
  3. Вирішення завдань національно-патріотичного виховання під час планування та організації освітньої діяльності;
  4. Рівень патріотичної та національної культури дітей:
  • знання традицій, звичаїв, символів, фольклору тощо, вміння пояснювати їх;
  • виконання правил групи;
  • рівень розвитку громадянських почуттів (любові до рідної землі, мови, родини);
  • самооцінка дитини;
  • наявність оцінно-контрольних дій у дітей;
  1. Зв’язок дошкільного навчального закладу із сім’єю. Форми роботи з національно-патріотичного виховання з батьками вихованців

Під час перевірки були використані такі методи:

  • ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами;
  • самоаналізування вихователями їхньої роботи:
    • спостереження за освітньою роботою вихователя з дітьми;
    • аналіз планів роботи вихователів;
    • аналітичний огляд матеріальної бази.

 

Під час тематичного вивчення визначено недоліки в роботі:

- вихователі груп не систематично відображають роботу з питань патріотичного виховання в планах освітньої роботи;

- спостерігаються здебільшого одноманітні засоби патріотичного виховання;

- мало використовують цифрових ресурсів, мультимедійної системи з зазначеної теми.

З метою підвищити ефективність роботи щодо патріотичного виховання та усунути недоліки рекомендовано:

1. Здійснювати планування освітньої роботи щодо патріотичного виховання дошкільників  в усіх видах діяльності та дотримуватися принципу систематичності.

Вихователі    всіх груп.                                                                                              Постійно

 

2. Урізноманітнити засоби патріотичного виховання а саме: краєзнавство, фольклор, художню літературу, засоби масової інформації, твори образотворчого, театрального, декоративно-ужиткового мистецтв, цифрові ресурси, мультимедійний проектор.

Вихователі    груп. Постійно

 

 

3. Використовувати в роботі з дітьми сучасні прийоми навчання щодо патріотичного виховання, такі як створення проектів «Україна – моя Батьківщина», «Моє місто – мій край» тощо.

Вихователі       груп. Постійно.

4. Організувати просвітницьку роботу з педагогами:

  • проблемний семінар «Формуємо національну свідомість»

Вихователь-методист Валовенко Н.М.

  • методичну годину «Проектування психолого-педагогічної роботи з дітьми».

Практичний психолог Малнацька Я.П.

5. Провести консультацію для батьків «Родина та патріотичне виховання»

Вихователі груп.

 

6. Опрацювати та використовувати в роботі парціальну програму національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Україна – моя Батьківщина» О.Каплуновська, І.Кичата, Ю.Палець ( «Мандрівець»).

Вихователі    груп. Постійно.

 

 

Завідувач ДНЗ №50___________Тетяна Прасол

Вихователь-методист_________Ніна Валовенко