Таблиця №1. Визначення рівня досягнень дітей ясельних груп за І півріччя 2023-2024 навчального року

№ групи, кількість дітей Рівні засвоєння

КОМПЕТЕНТНОСТІ

здоровя-збережув

рухова

особис-тісна

соціально-

громадян.

природни-чо-еколо-

гічна

навички

зорієн. на сталий  розвиток

мистець-ко-творча

ігрова

сенсорно-

пізна-вальна

логіко-

матем

мовлен-

нєва

кому-

ніка-тивна

ОСВІТНІ НАПРЯМИ

 

Особистість дитини

Дитина

в соціумі

Дитина в

природному довкіллі

Дитина

в світі

мистець.

Гра

дитини

Дитина в сенсорно-пізнав. просторі

Мовлення дитини

Компетентності

здоровязбережув

рухова

особистісна

соціально-

громадян.

природн.-екологі

навич.

сталий розвиток

мистецько-творча

ігрова

сенсорн.

-пізнав

логіко-матем.

мовленнєва

комуні катив.

№1 В

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

Д

2

3

3

3

10

10

0

7

2

2

2

3

14 С

8

7

7

5

2

2

3

5

3

4

5

5

П

4

4

4

6

2

2

11

2

9

8

7

6

№2 В

1

0

1

1

1

1

0

1

1

1

1

1

Д

3

5

4

3

4

4

1

5

4

4

4

4

16 С

7

9

9

9

8

9

11

8

7

7

5

5

П

5

2

1

3

3

2

4

2

4

4

6

6

№12 В

1

0

3

1

1

0

0

0

0

0

0

0

Д

3

4

2

3

3

5

3

3

3

2

4

4

13 С

8

9

7

7

3

2

5

7

8

5

3

3

П

1

0

1

2

6

6

5

3

2

6

6

6

 43 В 2-5% 0 0 2-5% 2-5% 1-2,5% 0 1-2,5% 1-2,5% 1-2,5% 1-2,5% 1-2,5%
Д 8-19% 12-28% 4-9% 9-21% 17-40% 19-44% 4-9% 15-35% 9-21% 8-19% 10-23% 11-25%
С 23-53% 25-58% 23-53% 21-49% 13-30% 13-30% 19-44% 20-46% 18-42% 16-37% 13-30% 13-30%
П 6-14% 6-14% 6-14% 11-25% 9-21% 10-23% 20-46% 7-16% 15-35% 18-42% 19-44% 18-42%

Вихователь-методист ________________ Н.М.Валовенко

Таблиця №2. Визначення рівня досягнень дітей молодших груп за І півріччя 2023-2024 навчального року

№ групи, кількість дітей Рівні засвоєння

КОМПЕТЕНТНОСТІ

здоровя-збережув

рухова

особис-тісна

соціально-

громадян.

природни-чо-еколо-

гічна

навички

зорієн. на сталий  розвиток

мистець-ко-творча

ігрова

сенсорно-

пізна-вальна

логіко-

матем

мовлен-

нєва

кому-

ніка-тивна

ОСВІТНІ НАПРЯМИ

 

Особистість дитини

Дитина

в соціумі

Дитина в

природному довкіллі

Дитина

в світі

мистець.

Гра

дитини

Дитина в сенсорно-пізнав. просторі

Мовлення дитини

Компетентності

здоровязбережув

рухова

особистісна

соціально-

громадян.

природн.-екологі

навич.

сталий розвиток

мистецько-творча

ігрова

сенсорн.

-пізнав

логіко-матем.

мовленнєва

комуні катив.

№4 В

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

Д

2

2

3

2

3

0

3

4

4

3

3

3

15 С

9

8

7

6

7

8

9

7

9

6

8

8

П

4

5

5

7

5

7

3

4

2

6

4

4

№9 В

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

Д

9

6

7

3

3

3

5

2

1

0

1

3

15 С

3

5

5

7

6

4

8

8

8

8

8

8

П

3

4

3

5

6

8

2

5

6

7

6

4

№10 В

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

Д

3

9

5

2

5

6

3

4

7

4

4

4

19 С

16

9

14

13

9

9

13

15

10

9

13

15

П

0

1

0

4

4

4

3

0

2

6

2

0

 

49

В 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Д 14-28,5% 17-35% 15-31% 7-14% 11-23% 9-18% 11-23% 10-21% 12-25% 7-14% 8-16% 10-21%
С 28-57,5% 22-45% 26-53% 26-53% 22-45% 21-43% 30-61% 30-61% 27-55% 23-47% 29-59% 31-63%
П 7-14% 10-21% 8-16% 16-33% 15-31% 19-39% 8-16% 9-18% 10-21% 19-39% 12-25% 8-16%

Вихователь-методист ________________ Н.М.Валовенко

Таблиця №3. Визначення рівня досягнень дітей середніх груп за І півріччя 2023-2024 навчального року

№ групи, кількість дітей Рівні засвоєння

КОМПЕТЕНТНОСТІ

здоровя-збережув

рухова

особис-тісна

соціально-

громадян.

природни-чо-еколо-

гічна

навички

зорієн. на сталий  розвиток

мистець-ко-творча

ігрова

сенсорно-

пізна-вальна

логіко-

матем

мовлен-

нєва

кому-

ніка-тивна

ОСВІТНІ НАПРЯМИ

 

Особистість дитини

Дитина

в соціумі

Дитина в

природному довкіллі

Дитина

в світі

мистець.

Гра

дитини

Дитина в сенсорно-пізнав. просторі

Мовлення дитини

Компетентності

здоровязбережув

рухова

особистісна

соціально-

громадян.

природн.-екологі

навич.

сталий розвиток

мистецько-творча

ігрова

сенсорн.

-пізнав

логіко-матем.

мовленнєва

комуні катив.

№6 В

5

3

4

4

3

1

0

7

3

2

0

0

Д

10

15

9

13

12

14

13

12

11

11

14

13

19 С

4

1

6

1

3

3

5

0

4

5

4

5

П

0

0

0

0

1

1

1

0

1

1

1

1

№8 В

2

3

2

2

2

0

0

0

2

2

1

1

Д

2

8

5

6

4

5

2

2

5

5

6

6

20 С

15

6

8

11

14

11

16

17

8

8

10

9

П

1

3

5

1

0

4

2

0

5

5

3

4

№11 В

5

1

1

6

1

3

2

5

2

0

0

0

Д

11

15

14

3

5

7

2

9

7

3

3

2

20 С

4

3

5

11

12

9

13

6

11

15

12

13

П

0

0

0

0

2

1

3

0

0

2

5

5

 

59

В 12-20,3% 7-13% 7-13% 12-20,3% 6-10% 4-7% 2-3,4% 12-21% 7-13% 4-7% 1-1,7% 1-1,7%
Д 23-39% 38-64% 28-47% 22-38% 21-36% 26-44% 17-29% 23-39% 23-39% 19-32% 23-39% 21-36%
С 23-39% 10-18% 19-32% 23-39% 29-49% 23-39% 34-59% 23-39% 23-39% 28-47% 26-44% 27-46%
П 1-1,7% 3-5% 5-8% 1-1,7 3-5% 6-10% 5-8% 0 6-10% 8-14% 9-15,3 10-18%

Вихователь-методист ________________ Н.М.Валовенко

Таблиця №4. Визначення рівня досягнень дітей старших груп за І півріччя 2023-2024 навчального року

№ групи, кількість дітей Рівні засвоєння

КОМПЕТЕНТНОСТІ

здоровя-збережув

рухова

особис-тісна

соціально-

громадян.

природни-чо-еколо-

гічна

навички

зорієн. на сталий  розвиток

мистець-ко-творча

ігрова

сенсорно-

пізна-вальна

логіко-

матем

мовлен-

нєва

кому-

ніка-тивна

ОСВІТНІ НАПРЯМИ

 

Особистість дитини

Дитина

в соціумі

Дитина в

природному довкіллі

Дитина

в світі

мистець.

Гра

дитини

Дитина в сенсорно-пізнав. просторі

Мовлення дитини

Компетентності

здоровязбережув

рухова

особистісна

соціально-

громадян.

природн.-екологі

навич.

сталий розвиток

мистецько-творча

ігрова

сенсорн.

-пізнав

логіко-матем.

мовленнєва

комуні катив.

№3 В

0

1

2

1

0

2

1

1

0

0

0

1

Д

15

13

15

16

14

12

12

14

6

7

15

11

27 С

12

13

10

10

13

12

14

12

16

17

12

15

П

0

0

0

0

0

1

0

0

5

3

0

0

№5 В

3

1

3

3

4

0

2

4

4

0

3

1

Д

12

12

11

13

8

14

11

10

10

11

9

10

25 С

10

12

11

9

13

11

12

11

11

14

13

14

П

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

№7 В

7

4

4

5

3

2

4

6

3

3

1

3

Д

8

11

8

11

11

14

12

12

10

13

11

7

22 С

8

7

9

6

7

5

6

4

9

5

9

11

П

0

0

0

0

1

1

0

0

0

1

1

1

 

74

В 10-14% 6-8% 9-12% 8-11% 7-10% 4-6% 7-10% 11-15% 7-10% 3-4% 4-6% 5-6%
Д 35-47% 36-49% 29-39% 40-55% 33-44,5% 40-55% 35-47% 36-49% 26-35% 31-42% 35-47% 29-39%
С 29-39% 32-43% 30-41% 24-33% 33-44,5% 28-38% 32-43% 27-37% 36-49% 36-49% 34-46% 40-55%
П 0 0 0 0 1-1% 2-2% 0 0 5-6% 4-6% 1-1% 1-1%

Вихователь-методист ________________ Н.М.Валовенко