№1

Установче засідання педради

  1. Проаналізувати готовність ЗДО до нового навчального року (керівник ЗДО).
  2. Підбиття підсумків оздоровчої роботи влітку (інст.. з ф-ри, сестра мед. ст..)
  3. Затвердження Освітньої програми на 2021-2022 н.р.

(вихователь-методист)

  1. Обговорення і затвердження плану роботи на новий навчальний рік (завідувач ЗДО).
  2. Аналіз виконання Програми розвитку на 2015-2020 н.р. Робота над створенням Програми (стратегії) розвитку на 2021-2025 н.р.

(серпень 2021)

 

№2

Інноваційні методи розвитку мовлення дітей дошкільного віку

  1. Результати виконання рішень попереднього засідання педради (керівник ЗДО).
  2. Цілісність, системність і послідовність планування й організації мовленнєвої роботи з дітьми (аналіз роботи вихователів: вихователь-методист).
  3. Розвиток діалогічного мовлення дітей дошкільного віку під час сюжетно-рольових ігор (із досвіду роботи: вихователі).
  4. Розвиток уміння дітей висловлювати власну думку під час участі у полілогах і проблемних бесідах (із досвіду роботи: вихователі).
  5. Прийоми активізації мовленнєвої активності дітей молодшого дошкільного віку (із досвіду роботи: вихователі).
  6. Презентація різних методів мовленнєвої роботи за змістом літературного твору (вихователь-методист).

(листопад 2021 р.)

 

До педради №2

Тематичний контроль: «Стан роботи з розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку» 5 р.ж.

Колективні перегляди комплексних занять з розвитку мовлення

Консультація для вихователів: «Різновиди мовленнєвої взаємодії з дітьми»

Консультація для батьків: «Як активізувати мовлення дитини».

 

№3

Створення сучасного розвивального середовища в ЗДО

  1. Результати виконання рішень попереднього засідання педради (керівник ЗДО).
  2. Аналіз умов для організації базових видів діяльності дошкільників (вихователь-методист).
  3. Розвивальне середовище груп: універсальність та оснащення згідно з сучасними вимогами (із досвіду роботи: вихователі).
  4. Результати тематичного вивчення «Створення умов для формування особистісної компетентності дитини дітей 4 року життя» (керівник ЗДО).
  5. Огляд шкали оцінювання розвивального середовища ЗДО за міжнародною методикою ECERS (вихователь-методист).
  6. Звіт про роботу та електронне порт фоліо педагогів, які атестуються.

(лютий 2022 р.)

До педради №3

Тематичне вивчення «Створення умов для формування особистісної компетентності дитини дітей 4 року життя».

     Консультація для вихователів: «Як організувати середовище для  

     формування особистісної компетентності дитини»

Консультація для батьків:

 

№4

  1. Аналіз виконання річного плану роботи ЗДО й реалізації річних завдань (завідувач).
  2. Аналіз рівня засвоєння програмового змісту дітей всіх вікових груп. Готовність шести річок до навчання в НУШ. (Вихователі груп, вихователь-методист, практичний психолог)..
  3. Аналіз рівня  відвідуваності дітей за навчальний рік (старша сестра медична).
  4. Охорона праці та безпека життєдіяльності в ЗДО (вихователь-методист).
  5. Обговорення проекту  плану роботи на літній оздоровчий період (завідувач).

(травень)