№1
Установче засідання педради
- Проаналізувати готовність ЗДО до нового навчального року (керівник ЗДО).
- Підбиття підсумків оздоровчої роботи влітку (інст.. з ф-ри, сестра мед. ст..)
- Затвердження Освітньої програми на 2021-2022 н.р.
(вихователь-методист)
- Обговорення і затвердження плану роботи на новий навчальний рік (завідувач ЗДО).
- Аналіз виконання Програми розвитку на 2015-2020 н.р. Робота над створенням Програми (стратегії) розвитку на 2021-2025 н.р.
(серпень 2021)
№2
Інноваційні методи розвитку мовлення дітей дошкільного віку
- Результати виконання рішень попереднього засідання педради (керівник ЗДО).
- Цілісність, системність і послідовність планування й організації мовленнєвої роботи з дітьми (аналіз роботи вихователів: вихователь-методист).
- Розвиток діалогічного мовлення дітей дошкільного віку під час сюжетно-рольових ігор (із досвіду роботи: вихователі).
- Розвиток уміння дітей висловлювати власну думку під час участі у полілогах і проблемних бесідах (із досвіду роботи: вихователі).
- Прийоми активізації мовленнєвої активності дітей молодшого дошкільного віку (із досвіду роботи: вихователі).
- Презентація різних методів мовленнєвої роботи за змістом літературного твору (вихователь-методист).
(листопад 2021 р.)
До педради №2
Тематичний контроль: «Стан роботи з розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку» 5 р.ж.
Колективні перегляди комплексних занять з розвитку мовлення
Консультація для вихователів: «Різновиди мовленнєвої взаємодії з дітьми»
Консультація для батьків: «Як активізувати мовлення дитини».
№3
Створення сучасного розвивального середовища в ЗДО
- Результати виконання рішень попереднього засідання педради (керівник ЗДО).
- Аналіз умов для організації базових видів діяльності дошкільників (вихователь-методист).
- Розвивальне середовище груп: універсальність та оснащення згідно з сучасними вимогами (із досвіду роботи: вихователі).
- Результати тематичного вивчення «Створення умов для формування особистісної компетентності дитини дітей 4 року життя» (керівник ЗДО).
- Огляд шкали оцінювання розвивального середовища ЗДО за міжнародною методикою ECERS (вихователь-методист).
- Звіт про роботу та електронне порт фоліо педагогів, які атестуються.
(лютий 2022 р.)
До педради №3
Тематичне вивчення «Створення умов для формування особистісної компетентності дитини дітей 4 року життя».
Консультація для вихователів: «Як організувати середовище для
формування особистісної компетентності дитини»
Консультація для батьків:
№4
- Аналіз виконання річного плану роботи ЗДО й реалізації річних завдань (завідувач).
- Аналіз рівня засвоєння програмового змісту дітей всіх вікових груп. Готовність шести річок до навчання в НУШ. (Вихователі груп, вихователь-методист, практичний психолог)..
- Аналіз рівня відвідуваності дітей за навчальний рік (старша сестра медична).
- Охорона праці та безпека життєдіяльності в ЗДО (вихователь-методист).
- Обговорення проекту плану роботи на літній оздоровчий період (завідувач).
(травень)