Семінар-практикум №1 (психологічний)
Місток порозуміння між батьками та педагогами у формуванні комунікативної компетентності дітей
1. Роль сімейного виховання у розвитку мовлення дошкільника.
2. Розвиток дрібної моторики руки для покращення комунікативних
навичок дошкільника.
3. Рефлексія.
Семінар-практикум №2
Мнемотехніка: технологія ефективного засвоєння інформації.
- Мнемотехніка як освітня технологія.
- Методи та прийоми мнемотехніки (перетворення, зв’язування, порядкова система, підсилення, збереження) практична робота .
3. Рефлексія.
Семінар-практикум №3 (психологічний)
Особливості роботи вихователя з сучасними дітьми
- Потртрет сучасної дитини
- Покоління Z – пошук способів педагогічної взаємодії.
- Рефлексія
Консультація-практикум:
«Як організувати профілактику емоційного вигорання»
Семінар-практикум №4
Середовище, що належить дітям
- 1. Використання принципів універсального дизайну. Технологія «Стіни, стеля та підлога, які говорять»
- Участь дітей в організації освітнього середовища.
3. Презентація тематичних осередків (результати конкурсу,обмін досвідом).