Семінар-практикум №1 (психологічний)

 

Місток порозуміння між батьками та педагогами у формуванні комунікативної компетентності дітей

 

1.  Роль сімейного виховання у розвитку  мовлення дошкільника.

2.  Розвиток дрібної моторики руки для  покращення комунікативних

навичок  дошкільника.

3.  Рефлексія.

 

Семінар-практикум №2

 

Мнемотехніка: технологія ефективного засвоєння інформації.

 

  1. Мнемотехніка як освітня технологія.
  2. Методи та прийоми мнемотехніки (перетворення, зв’язування, порядкова система, підсилення, збереження) практична робота .

3.    Рефлексія.

 

Семінар-практикум №3 (психологічний)

 

Особливості роботи вихователя з сучасними дітьми

  1. Потртрет сучасної дитини
  2. Покоління Z – пошук способів педагогічної взаємодії.
  3. Рефлексія

Консультація-практикум:

«Як організувати профілактику емоційного вигорання»

 

Семінар-практикум №4

 

Середовище, що належить дітям

  1. 1.     Використання принципів універсального дизайну. Технологія «Стіни, стеля та підлога, які говорять»
  2. Участь дітей в організації освітнього середовища.

3.   Презентація тематичних осередків (результати конкурсу,обмін досвідом).