Згідно річного плану роботи закладу дошкільної освіти на 2022-2023 навчальний рік, з 03.10.22 р. по 21.10.22 р., проведено моніторинг індивідуального розвитку здобувачів освіти в усіх вікових групах. Це дало змогу визначити рівень компетентності вихованців станом на початок навчального року, відповідно до змісту освітніх ліній Базового компонента дошкільної освіти: рухова і здоров’язбережувальна, особистісна, предметно-практична та технологічна, сенсорно-пізнавальна, логіко-математична та дослідницька, природничо-екологічна та навички, орієнтовані на сталий розвиток, ігрова, соціально-громадянська, мовленнєва, художньо-мовленнєва, мистецько-творча (художньо-продуктивна, музична, театралізована).
Очікувані результати навчання здобувачів дошкільної освіти містяться (визначені) в Освітній програмі «Дитина», за якою організовано освітній процес у закладі дошкільної освіти (ст..23 Закону України «Про дошкільну освіту»).
Всього обстежено 195 дітей. З них дітей: раннього віку – 37; молодшого – 42; середнього – 60; старшого – 56.
Результати моніторингу відображено в таблицях №1,2,3,4.
В ході проведеного аналізу результатів моніторингу, визначено рівень сформованості ключових компетентностей за освітніми напрямами «Особистість дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Дитина в природному довкіллі», «Гра дитини», «Дитина в соціумі», «Мовлення дитини», «Дитина у світі Мистецтва». Визначено рівень засвоєння змісту Програми та ступінь ефективності педагогічних впливів стосовно кожної дитини.
Слід зазначити, що найбільший відсоток початкового рівня простежується за освітніми напрямами в групах раннього віку: «Особистість дитини» – 48%, «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» – 43,2%, «Дитина в природному довкіллі» – 46%, «Гра дитини» – 53,8%, «Дитина в соціумі» – 46%, «Мовлення дитини» – 5,7%, «Дитина у світі Мистецтва» – 44,2%.
В групах молодшого віку: «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» – 22,5%, «Дитина в природному довкіллі» – 30,6%, «Мовлення дитини» – 29%.
В групах середнього віку: «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» – 16,1%, «Дитина в природному довкіллі» – 11,7%, «Мовлення дитини» – 11,7%.
В групах старшого віку: «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» – 10,9%, «Дитина в природному довкіллі» – 12,1%, «Мовлення дитини» – 12,1%, «Дитина у світі Мистецтва» – 9,7%.
Для забезпечення освітнього результату рекомендуємо:
- Оцінити картину в віковій групі загалом та індивідуальний розвиток кожної дитини, зробити висновки та розробити своєчасні коригувальні дії для підвищення рівня організованого освітнього процесу в ЗДО.
До 05.11.2022 р. Вихователі груп. Вихователь-методист.
- Організовану освітню діяльність доцільно планувати та проводити у формі педагогічного спілкування в колі, різних видів занять, освітніх ситуацій та подорожей, тематичних проектів, прогулянок, екскурсій, дослідницько-пошукової діяльності, творчих ігор, самостійної діяльності дітей відповідно до завдань фізичного, соціального, комунікативного, пізнавального та художньо-естетичного розвитку.
Постійно. Педагоги закладу.
- Для забезпечення процесу формування досвіду дітей в різних видах діяльності : комунікативної, ігрової, проектної, еколого-природничої, здоровязбережувальної, мистецької, побутової, трудової, тощо , організовувати таку через постійну взаємодію дорослого з дітьми , яка не регламентується часом і відбувається упродовж дня.
Постійно. Педагоги закладу.
Вихователь-методист ________________ Н.М.Валовенко