застосовуємо ІКТ / пам’ятка

Як поліпшити дистанційні заняття з дітьми

  •  Плануйте заняття з дітьми з урахуванням їхнього віку та плану заходів у дитячому садку. Так ви матимете змогу пройти основні теми, які мали опрацювати з дітьми в групі.
  •  Обговоріть завчасно з батьками, о котрій проводитимете заняття.
  •  Проводьте заняття в дні найвищої працездатності дітей: у вівторок, середу та четвер.
  •  Обирайте для заняття той самий час, щоб не порушувати розпорядок дня.
  •  Проводьте не більше одного заняття на день і не більше трьох занять на тиждень.
  •  Стежте за тим, щоб заняття тривали не більше 10 хвилин для дітей п’яти років і не більше 15 хвилин для дітей шести років.
  •  Плануйте заняття у двох форматах: офлайн — коли батьки з дитиною дивляться готовий відеозапис заняття; онлайн — коли батьки з дитиною та педагог спілкуються в прямому ефірі.
  •  Продумуйте план заняття завчасно, щоб не витрачати час прямого ефіру й не відволікатися.
  •  Стежте за тим, щоб на екрані не було зайвих предметів, які можуть відволікти дітей від заняття.
  •  Розділяйте навчальні відеозаняття на етапи.
  •  Говоріть голосно, чітко, не поспішайте, коли спілкуєтеся з дітьми й батьками в прямому ефірі або записуєте відео. Використовуйте в мовленні більше інтонаційних засобів, ніж у звичайній розмові.
  •  Вітайте дітей і батьків на початку заняття й анонсуйте наступне заняття наприкінці.
  •  Повторюйте інструкцію, щоб батьки й діти зрозуміли, в чому полягає завдання.
  •  Хваліть дітей за те, що вони виконали завдання. Використовуйте випереджальну позитивну оцінку.

Використані джерела: електронний журнал “Вихователь-методист” №5, 2022 р.