ЗАТВЕРДЖУЮ:

Завідувач дошкільного навчального закладу (ясла – садок)

№ 50 «Світлофорчик»

Черкаської міської ради

___________  Тетяна ПРАСОЛ

10 вересня 2024  року

 

ПЛАН РОБОТИ КОМАНДИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

на 2024/2025 навчальний рік

 

№ з/п

Зміст роботи

Дата

Відповідальні

 
Мета: організація інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами та забезпечення кожного вихованця психолого-педагогічним супроводом, що сприятиме їх фізичній, психологічній та морально-правовій безпеці.  

1.

 

 

 

Опрацювати нормативно-законодавчі акти щодо функціонування інклюзивних груп, організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами:

-          постанова КМУ від 10.04.2019р. №530 «Порядок організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти»;

-          наказ Міністерства освіти і науки України від 06.08.2018р. №609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти»;

-          лист Міністерства освіти і науки України від 06.09.2022р.

№ 1/10258-22 «Про організацію освітнього процесу дітей з   особливими освітніми           потребами у 2022/2023н.р.».

 

Упродовж року

Команда супроводу

 
 
2. Розробити методичні рекомендації вихователям з питань організації освітньої роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

січень

Вихователь-методист

 
3. Скласти практичні поради педагогам, які працюють з дитиною з особливими освітніми потребами (відповідно до її стану та розвитку)

лютий

Вихователь-методист

 
4. Проводити моніторинг результатів корекційно-відновлювальної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. З метою виявлення та прогнозування можливих проблем розвитку та їх усунення

Щоквартально

Вихователь-методист, практичний психолог, асистент вихователя

 
5. Переглядати індивідуальні програми з метою коригування та доповнення

Щомісячно

Вихователь-методист

 
6. Надавати консультативну допомогу батькам дітей з особливими освітніми потребами з питань оздоровчо-корекційної роботи в домашніх умовах

Постійно

Практичний психолог

 
7. Провести добір діагностичного інструментарію, рекомендованого для роботи з різними категоріями дітей відповідного до наявного дефекту розвитку та провести психологічну діагностику дітей з особливим освітніми потребами

Щоквартально

Практичний психолог, вчитель-логопед

 
8. Організувати психологічний супровід дітей з особливими освітніми  потребами через психологічне забезпечення індивідуальних освітніх програм

Постійно

Практичний психолог

 
9. Формувати психологічну готовність педагогів до взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами  шляхом організації навчальних тренінгів

Постійно

Практичний психолог

 
10. Здійснювати спостереження за дітьми з особливими освітніми потребами в різних видах діяльності, їх індивідуальними особливостями, поведінкою, емоційним та фізичним станом, потенційними можливостями

Постійно

Вихователь-методист, практичний психолог, асистент вихователя, вчитель-логопед

 
11. Організація засідань КППС із залученням спеціаліста ІРЦ

Щоквартально

Вихователь-методист

 
12. Ознайомлювати батьків з освітніми та виховними досягненнями дитини з особливими освітніми потребами

 

Щоквартально

Вихователь-методист, практичний психолог

 

 

Голова КППС                 Ніна ВАЛОВЕНКО