ЗАТВЕРДЖУЮ:
Завідувач дошкільного навчального закладу (ясла – садок)
№ 50 «Світлофорчик»
Черкаської міської ради
___________ Тетяна ПРАСОЛ
10 вересня 2024 року
ПЛАН РОБОТИ КОМАНДИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
на 2024/2025 навчальний рік
№ з/п |
Зміст роботи |
Дата |
Відповідальні |
||
Мета: організація інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами та забезпечення кожного вихованця психолого-педагогічним супроводом, що сприятиме їх фізичній, психологічній та морально-правовій безпеці. | |||||
1.
|
Опрацювати нормативно-законодавчі акти щодо функціонування інклюзивних груп, організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами:
- постанова КМУ від 10.04.2019р. №530 «Порядок організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти»; - наказ Міністерства освіти і науки України від 06.08.2018р. №609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти»; - лист Міністерства освіти і науки України від 06.09.2022р. № 1/10258-22 «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023н.р.».
|
Упродовж року |
Команда супроводу |
||
2. | Розробити методичні рекомендації вихователям з питань організації освітньої роботи з дітьми з особливими освітніми потребами |
січень |
Вихователь-методист |
||
3. | Скласти практичні поради педагогам, які працюють з дитиною з особливими освітніми потребами (відповідно до її стану та розвитку) |
лютий |
Вихователь-методист |
||
4. | Проводити моніторинг результатів корекційно-відновлювальної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. З метою виявлення та прогнозування можливих проблем розвитку та їх усунення |
Щоквартально |
Вихователь-методист, практичний психолог, асистент вихователя |
||
5. | Переглядати індивідуальні програми з метою коригування та доповнення |
Щомісячно |
Вихователь-методист |
||
6. | Надавати консультативну допомогу батькам дітей з особливими освітніми потребами з питань оздоровчо-корекційної роботи в домашніх умовах |
Постійно |
Практичний психолог |
||
7. | Провести добір діагностичного інструментарію, рекомендованого для роботи з різними категоріями дітей відповідного до наявного дефекту розвитку та провести психологічну діагностику дітей з особливим освітніми потребами |
Щоквартально |
Практичний психолог, вчитель-логопед |
||
8. | Організувати психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами через психологічне забезпечення індивідуальних освітніх програм |
Постійно |
Практичний психолог |
||
9. | Формувати психологічну готовність педагогів до взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами шляхом організації навчальних тренінгів |
Постійно |
Практичний психолог |
||
10. | Здійснювати спостереження за дітьми з особливими освітніми потребами в різних видах діяльності, їх індивідуальними особливостями, поведінкою, емоційним та фізичним станом, потенційними можливостями |
Постійно |
Вихователь-методист, практичний психолог, асистент вихователя, вчитель-логопед |
||
11. | Організація засідань КППС із залученням спеціаліста ІРЦ |
Щоквартально |
Вихователь-методист |
||
12. | Ознайомлювати батьків з освітніми та виховними досягненнями дитини з особливими освітніми потребами
|
Щоквартально |
Вихователь-методист, практичний психолог |
Голова КППС Ніна ВАЛОВЕНКО